خلاصه پژوهش های تیم
پژوهش های انجام گرفته تحلیلی- توصیفی است که از اواسط سال 94 به شکل رسمی آغاز و تاکنون بدون وقفه و زیر نظر اساتیدی همچون: استاد حسام عرب زاده، استاد مهدی رضایی، استاد مجید کریمی، استاد رضا حیدرنژاد، مرحوم استاد رضا کمال علوی، استاد مسعود شجاعی، استاد منیره مویدی و دکتر مریم علوی ادامه یافته است. مسئله ی مورد بررسی در آن تحلیل ارزش ها، فرهنگ ها، سلایق، نیاز ها و عقاید مخاطبان رسانه، با الویت نوجوانان 12 الی 18 سال و جوانان 19 الی 30 سال و… بوده است که در حیطه های زیر انجام گرفت:
مخاطب شناسی رسانه.
مخاطب شناسی تبلیغات.
جامعه شناسی رسانه.
جامعه شناسی فرهنگی.
مردم شناسی فرهنگی.
جامعه شناسی ایران.
روان شناسی نوجوانان.
روان شناسی جوانان.
رسانه شناسی.