خانه » وبلاگ » رسانه ی مجازی موسیقایی “ونون”

رسانه ی مجازی موسیقایی “ونون”

  • از
  1. طراحی برنامه های لازم جهت افزایش گردش مالی مجموعه.
  2. طراحی برنامه های لازم جهت جذب مخاطب حداکثری و افزایش تعاملات با ایشان.
  3. ارائه ی مشاوره جهت رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت مجموعه.
  4. طراحی برنامه های جدید و خلاقه برای مجموعه.
  5. شناسایی و تحلیل مراکز و مجموعه های متنوع، جهت ایجاد همکاری‌های دو یا چندجانبه، برای توسعه‌ی مجموعه.
  6. ارائه ی مشاوره و برنامه ریزی در خصوص استراتژی های تبلیغاتی مجموعه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.