خانه » وبلاگ » موسسه خیریه “مشفقین مهر گستر”

موسسه خیریه “مشفقین مهر گستر”

  • از
طراحی، راه‌اندازی و راهبری کامل اتاق فکر موسسه ی خیریه “مشفقین مهر گستر” در حیطه‌های درون سازمانی، برون سازمانی و بازاریابی و تبلیغات:
  1. بررسی و تحلیل دقیق روند کاری مجموعه و شناسایی چالش‌ها و موانع.
  2.  طرح‌ریزی راهکارها و برنامه‌های لازم جهت برون‌رفت از چالش‌ها و مدیریت موانع.
  3. پشتیبانی فکری و ارائه ی مشاوره جهت حرکت در مسیر چشم انداز مجموعه.
  4.  طراحی برنامه‌های اصلاحی و تقویتی صفحات مجازی و سایت مجموعه.
  5. اولویت بندی اقدامات و برنامه ریزی برای نیل به اهداف اصلی مجموعه.
  6.  طراحی برنامه های ویژه جهت توانمند سازی مددجویان.
  7.  شناسایی و تحلیل دقیق سمن ها و خیریه های معتبر کشوری و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها، جهت ارتقای کار مجموعه.
  8. شناسایی و تحلیل مراکز و مجموعه های متنوع، جهت ایجاد همکاری‌های دو یا چندجانبه، برای توسعه‌ی مجموعه.
  9.  طراحی برنامه های لازم جهت افزایش گردش مالی مجموعه و نیل به سمت خود کفایی.
  10. بررسی و تحلیل نیاز مددجویان و طراحی برنامه های لازم بر اساس پتانسیل های خیریه جهت رفع نیاز ایشان.
  11. آموزش و ارائه ی مشاوره جهت افزایش بهره وری نیروی انسانی مجموعه.
  12. طراحی برنامه‌ها، ایده‌ها و راهکارهای لازم جهت نیل به استراتژی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مجموعه.
  13. چینش برنامه ی کامل اطلاع رسانی و تبلیغاتی مجموعه در جهت شفافیت اقدامات و توسعه ی خدمات.
    و… .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.